מדיטציית וויסות

זו המדיטציה הראשונה שעשיתי בעיקביות במשך כמה חודשים פעמיים ביום. את ההשראה אליה קיבלתי בקורס של ליאורה בר נתן. כשאנחנו לומדים את מערכת העצבים שלנו אנחנו לפעמם מגלים שברוב שעות היום אנחנו במצב של "עוררות יתר", אנחנו תגובתיים מאוד, לא שקטים. הרבה פעמים נקרא לזה 'אני' , אני אדם עצבני, אני אדם לא רגוע, אני קופץ מכל שטות, וכולי. כשמגיעה ההבנה שזהו שיבוש במערכת העצבים, ככל הנראה בעקבות טראומה, נפתחת הדרך לשינוי. אומנם יש כאן הרבה תקווה אבל הבנה אף פעם לא מביאה לשינוי, רק תירגול יומיומי ועיקבי יכול באמת להחזיר לנו איזה 'אני' שאיבדנו, אפילו מבלי לדעת. זו מדיטציה אחת שאני ממליצה לתרגל אותה פעמיים ביום למשך כמה שבועות לפחות. שינוי יכול להגיע מיד או לקחת זמן, ההשפעה היא מידית,על הכאן ועכשיו וכמה שעות קדימה  ושמרגלים לאורך זמן היא גם השפעה מצטברת.

פוסטים נוספים באותו נושא

מדיטציה שלי – אותות של ביטחון

מדיטציה שלי שמבוססת על העבודה של סטיבן פורג'ס- אבי התיאוריה הפוליוואגאלית. כשאנחנו מבינים שמה שמאפשר לנו להיות מווסתים אלה סוגי האותות שמערכת העצבים שלנו קוראת

קרא עוד »

כתיבת תגובה

השם "זה כול הסיפור" נולד מתוך ניסיונות שלי להבריא דרך הגוף- תזונה, שינה, תנועה. או רק דרך הנפש מדיטציות, עבודה ריגשית, עבודה אנרגטי-תודעתית. מניסיון להפריד את הריפוי שלי לחלקים ואז ההבנה, שלפחות אצלי, במקרה שלי – זה כול הסיפור. שריפוי יכלול את הכול. וגם את הסיפור עצמו, שגם הכתיבה עצמה והשיתוף זה חלק מהריפוי שלי.

זה כל הסיפור | לקריאה עלי ועל הבלוג

אשמח לעדכן